vrijdag 16 juli 2010

Spiegeltje, Spiegeltje aan de wand.......

Hallo allemaal,

8 Juli heb ik de avond voor ik een weekendje weg ging nog een workshop gevolgd bij Scrapdelight! Zo schattig! We mochten kiezen een blauw/groene of een roze/bruine! Degene die mij een beetje kennen die snappen dat ik NATUURLIJK voor Roze/Bruin ben gegaan haha! Eerst lekker zitten kliederen met Gesso en later helemaal opgepimpt met leuke bloemen, een leuk papiertje en ook nog met de airbrush! Wat een leuk apparaat is dat!
Maar voor nu eerst het eindresultaat! Ik vindt hem zelf heel erg leuk geworden en hij staat te pronken op mijn kastje!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Liefs Reginne

6 opmerkingen:

Rianne zei

Wat een schatje zeg!

Ik vind hm superleuk geworden!

Scrappiness zei

Hij is echt gaaf Reginne, ik vind het ook een heel romantisch spiegeltje. Mooie kleurtjes, ik zou deze ook gekozen hebben ;)

Ellen zei

Wat issie gaaf zeg!! Zou zelf ook voor die kleuren gekozen hebben...zijn helemaal mijn kleuren!!
Heel mooi gedaan!

scrappingtwins zei

wat een schattig spiegeltje is het geworden. helemaal super

groetjes de twins

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig, echt heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Je@net zei

Wauw, dat ziet er echt super schattig uit, Reginne! Heel leuk geworden joh!