donderdag 28 januari 2010

Wauw, een award

Hallo allemaal,

Ik heb een blogaward gekregen van Jolanda http://verderhebikniksmeegemaakt.blogspot.com/

Hartstikke leuk! Nu mag ik dus 10 dingen opnoemen waar ik heel blij van wordt!

Ik wordt Happy....
1 Als ik lekker een weekendje ongestoord kan scrappen!
2 Als er weer een leuk scrappakket wordt gebracht door de postbode!
3 Als ik een dagje ga helpen in de scrapwinkel!
4 Als ik allemaal leuke nieuwe scrapspullies kan kopen!
5 Als ik weer leuke nieuwe dingen heb geleerd!
6 Van mijn Design Team membership bij Scrapfever!
7 Van mijn nieuwe dubbeldekker scrapkoffer!
8 Als ik iemand heel blij met een gescrapt cadeautje!
9 Ik wordt ook erg blij als er weer allemaal lieve berichtjes staan bij mijn blogs!
10 Van een hele leuke originele workshop!

Nu mag ik 3 andere mensen deze award geven!

Michelle: Omdat we samen gezellig kunnen scrappen en ik heel veel inspiratie haal uit haar werk, en ze natuurlijk een hele gave winkel heeft.

Hilde: Omdat ze zo onwijs mooi vintage kan scrappen!!! Haal ook hier veel inspiratie uit!

Antoinette: Omdat ik al een paar keer een workshop van haar heb gevolgd, en die waren onwijs leuk! En omdat ze zo onwijs mooi kan scrappen, helemaal met Grapic 45!

Liefs Reginne

Geen opmerkingen: